Toimitus

Terveiset Kaupan tädiltä

Kiitos paljon tilauksestasi. Tuet ostoksellasi kotimaista yksinyrittäjää ja annat arvokasta työtä nepalilaisille käsityöläisille – toimintamme työllistää erityisesti naisia. Hyvä kiertää!

Tutustuthan huolella kaikkiin alla oleviin tietoihin – näin vältymme epäselvyyksiltä ja hyvä mieli säilyy puolin ja toisin. Tätä verkkokauppaa ylläpitää Teija, johon voi ottaa yhteyttä jos joku asia tuntuu epäselvältä.

Yritys

Verkkokauppaa ylläpitävän yrityksen nimi on Tahia, markkinointinimi Babadum, y-tunnus: FI1188009-0, osoite: Suokatu 47 70110 Kuopio. Puh 040 5803431.

Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Tarkistathan tiedot kokonaisuudessaan, myös lisätiedot ennen tilaamista. TARKISTA ERITYISESTI VAATTEIDEN MITAT ennen tilaamista. Näin vältymme luontoa kuormittavalta edestakaisin lähettelyltä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Saat myös postin lähetystunnuksen, jolla voit seurata pakettiisi etenemistä. Valitse tilauksen yhteydessä mistä haluat noutaa pakettisi. Jos tilauksesi on sen kokoinen, että sen voi lähettää seurattavana pikkupakettina vaihdamme tilaustapaa ja saat pakettisi postilaatikkoosi-  tai luukkuusi.

Posti säilyttää tuotteita 7 vrk ja saat pakettisi saapumisesta ilmoituksen tekstiviestinä. Tarkistathan, että tilauksessasi on oikea puhelinnumero. Noutamatta jätetty paketti palautuu meille ja kustannukset tästä ja paketin uudelleen lähettämisestä ovat 20€. Lähetämme paketin uudelleen kun olet maksanut tilillemme nämä kustannukset.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi tai tarvitsemme lisätietoja ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Maksaminen ja maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Käytettävissäsi on maksunvälittäjämme Checkout Finlandin pankki-  ja korttimaksutavat ja osamaksu Jousto ja OP-lasku. Maksuaisoissa voit ottaa yhteyttä maksuvälittäjäämme:

Checkout Finland Oy
y-tunnus: 2196606-6
Varastokatu 3 A, 4 krs. 33100 Tampere
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00€/min)
09 – 4282 7110 (pvm/mpm)
Arkisin klo 09 – 16

Luethan lisää täältä : Maksuehdot

Toimitustavat- ja kulut

Toimituskulu/tilaus on 6,90€.  Muistathan kuitenkin tarkistaa mitat ym tiedot ennen tilaamista ja näin vältämme edestakaisin lähettelyn- se kuormittaa turhaan luontoa ja kukkaroa.

Toimitamme tilatut tuotteet varastoltamme Kuopiosta seurattavana posti- tai pikkupakettina valitsemaasi toimipisteeseen/pakettiautomaattiin tai suoraan kotiisi.

Voit seurata pakettitilauksesi kulkua osoitteessa seurantatunnuksella, jonka saat sähköpostiisi lähetysvahvistuksen yhteydessä.

Toimitusaika

Varastossa olevien tuotteiden toimitus on nopeaa. Tilauksesi lähtee varastolta 1-5 arkipäivän kuluessa tilauksestasi. Kusti polkee paketin Sinulle 2-5 päivän kuluessa. Otathan minuun yhteyttä jos pakettia ei ala kuulua, niin etsitään yhdessä!

Peruutusoikeus, palautusehdot ja tuotteen vaihtaminen

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Maksamme palautus kustannukset yhden kerran/tilaus. Peruuta tilaus ilmoittamalla siitä etukäteen sähköpostilla teija@tahia.fi.    Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä.  Vastuullasi on tarvittaessa näyttää, että peruutusilmoitus on tehty.

Saatuamme peruutusilmoituksen lähettämme Sinulle HELPOSTI koodin jolla voi palauttaa tuotteen. Kirjoita paketin päälle koodi ja osoitetietomme:

Babadum/Tahia
Suokatu 47
70110 Kuopio
puh 040 5803431

Pakkaamme lähetyksemme kierrätetyistä sanomalehdistä tehtyihin pakkauksiin. Näiden valmistus työllistää Nepalissa neljä naista. Teippaamme lähetykset huolella ja tuotteet ovat muovipussissa, jossa ne ovat meille tulleet. Palautettavan tuotteen voit pakata esim niin, että se on meidän pakkauksessamme, jonka laitat  sitten muovikassiin ja teippaat ympäri muutaman kerran.

Palautettavien tuotteiden tulee olla samassa kunnossa kuin asiakas tuotteen vastaanottaa ja tuotelappujen on oltava paikoillaan. Tuotetta saa sovittaa, mutta tuotteessa ei saa näkyä käytön jälkiä eikä se saa olla pesty. Asiakkaan toivomusten mukaan muunneltua tuotetta ei voi palauttaa.  Mikäli asiakas ottaa tavaran käyttöönsä tai säilyttää sitä niin, että se esim joutuu eläinten karvoille alttiiksi hän vastaa tuotteen arvon alenemisesta aina 100% asti. Palautamme virhettömänä palautetun tuotteen arvon kuluttajasuojalain mukaisesti. Palautus tapahtuu maksunvälittäjämme kautta, joten sinun ei tarvitse toimittaa meille tilitietojasi.

Tuotevaihdot tehdään palautuksena ja uutena tilauksena.

Jos asiakas ei nouda lähetystä ja se palautuu meille lähetämme sen uudestaan vasta kun palautuskulu  ja uusi postimaksu (Yht 20€) on maksettu tilillemme.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla teija@tahia.fi.  Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa viallisen tuotteen palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole sovittu kauppiaan kanssa.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot ja tehdä HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi, ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Loppunut tuote

On olemassa pieni mahdollisuus, että tuote pääsee loppumaan ennen tiedon kirjautumista varastoon. Tällaisessa tapauksessa otamme yhteyttä asiakkaaseen sähköpostitse sopiaksemme jatkotoimenpiteistä. Asiakas voi valita haluaako  peruuttaa tilauksen vai vaihtaa tuotteen toiseen.

Ylivoimainen este

Tahia ei vastaa ylivoimaisesta esteestä (lakko, työnsulku, raaka-aineiden puute, viranomaistoimenpide tai jokin muu myyjästä riippumaton ylivoimainen este) johtuvista viivästymisistä tai vahingoista eikä viivätyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.

Huomioitavaa käsityönä tehdyistä tuotteista

Suurin osa tuotteistamme on valmistettu käsityönä. Tästä johtuen tuotteiden väreissä sattaa esiintyä luonnollista vaihtelua ja tekstiilien pinta ei ole mekaanisen yhtenäistä. Vaatteemme on käsinpainettu ja se voi aiheuttaa printteihin pientä epätasaisuutta.  Tällaiset käsityön jäljet eivät automaattisesti merkitse valmistusvirhettä.

Toivomme, että asiakkaamme arvostavat tuotteessa näkyvää käsityöläisen kädenjälkeä. Virheellisen tai postissa vioittuneen tuotteen saa luonnollisesti palauttaa ehdoitta. Huomaa myös, että värien toisto on eri laitteilla erilainen, joten saamasi tuotteen sävy voi erota näyttösi antamasta väristä. Jos olet epävarma tuotteesta kysy ennen tilaamista lisätietoja ja/tai lisäkuvia. HUOMAA; vaatteiden yhteydessä on mitat, tarkista koko ennen tilaamista huolella, kiitos!

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Kaupan tätiin sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

Maalaisjärjellä ja molemminpuolisella kunnioituksella pääsee jo pitkälle. Huomaathan, että täällä on inhimillinen ihminen tekemässä tätä työtä – ei mikään suuri koneisto. Jokainen kauppa on lahja ja kiitän sydämestäni Ihania asiakkaita, jotka mahdollistavat tämän työn.

Kaupan täti

Teija Hiekkalahti

teija@tahia.fi
+358 40 580 3431


OUTLET

Tutustu myös tarjoustuotteisiimme!